Site Overlay

SEO

Optimalizace pro vyhledávače je jedním z elementárních prvků marketingového mixu na internetu. Pomocí optimalizace webu, budování zpětných odkazů a zvyšování pozic na vybraná klíčová slova v přirozených výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů (Google, Seznam, Centrum, Bing, Yahoo a dalších) můžete zvyšovat návštěvnost webu či eshopu s dlouhodobým efektem.

Specializuji se na SEO pro Shoptet eshopy. Dělám SEO analýzy, klasifikační analýzy klíčových slov, onPage optimalizace i pravidelný seo-servis, které přináší internetovým obchodům více návštěvnosti.

SEO-servis generuje leady, posiluje akvizici nových zákazníků a zvyšuje kvantitu návštěvnosti webu. To v důsledku pomáhá v rámci webové analytiky, tvorby hypotéz a testování změn pro posouvání se k vyšší obchodní úspěšnosti Vašeho online podnikání.

Principy SEO optimalizace jsou velmi sofistikované a komplexní. V rukou amatérů mohou zásahy do struktury webu, architektury interních odkazů nebo pokusy o linkbuilding často i uškodit. SEO má svá jasná pravidla a praxí ověřené funkční postupy. Chcete-li pomoci implementovat SEO pro Váš Shoptet eshop, rád Vám pomohu. Má zkušenost získaná v průběhu let práce v oblasti vývoje a propagace webů spolu s aktuálními trendy vývoje algoritmů internetových vyhledávačů jednoznačně potvrzuje prosté a funkční pravidlo:

Obsah je král, obsah prodává.

To jest, králem dnešní optimalizace pro vyhledávače je původní a zcela originální obsah, jehož jazyková i obsahová kvalita je přidanou hodnotou webu pro jeho návštěvníky. Základem úspěšné optimalizace pro vyhledávače je tedy copywriting. Až druhým faktorem úspěchu jsou onPage faktory optimalizace. Mezi důležité faktory stránky patří především rychlost načítání stránek, zabezpečení webu, přístupnost, logická sémantika, kvalitní navigace a provedení menu, architektura interních odkazů, pěkné URL a další.

Stále větší důraz je kladen na schopnost webů přizpůsobit se zařízením, ze kterých je na ně přistupováno – preferovány jsou tak responzivní weby. Důležitá je také bezpečnost, bez HTTPS už to dnes prostě nejde.

Služby optimalizace pro vyhledávače

Open Mage nabízí jak komplexní seo-servis a paušální služby, tak jednorázové analýzy (klíčových slov, míry optimalizace webu, přístupnosti apod.) či konzultace (na místě i online třeba po Skype).

Nabízím konzultace strategie optimalizace pro vyhledáče, profesionální copywriting, SEO analýzy, ale také tvorbu blogu, mikrostránky či podpůrné weby za velmi rozumné ceny. Tyto podpůrné weby zajistí cenné zpětné odkazy a zvýší pozice Vašeho hlavního komerčního webu ve vyhledávačích.

  • Jednorázové konzultace strategie marketingu pro internetové vyhledávače.
  • Tvorba obsahu a profesionální copywriting.
  • Content marketing a inbound metodologie
  • SEO analýza, analýza návštěvnosti, analýza statistik a klasifikační analýza klíčových slov.
  • Psaní a publikování PR článků.
  • Tvorba mikrostránek, podpůrných webů a blogů.
  • Specializace na lokální i vícejazyčné SEO pro internetové obchody, především na platformě Shoptet.
  • Integrace webu s marketingovými a analytickými nástroji jako jsou Google Seach Console a Google Analytics vč. měření cílů a modulu eCommerce.

A kolik to SEO vůbec stojí?

Běžná SEO analýza pro menší eshop vyjde zhruba na 3 až 4 000 Kč. Je to odrazový můstek, který identifikuje hlavní nedostatky eshopu a ukáže prostory pro zlepšení a posun. U středně velkého či větší eshopu může jít maximálně o dvojnásobek takové ceny.

High level analýza klíčových slov dosti záleží na tématu, šíři sortimentu a kategorií eshopu a ambicích provozovatele v souvislosti s marketingem. Zaměřuji se na klasifikační analýzy klíčových slov pro začínající, malé nebo max. středně velké eshopy, které jsou na poli SEO zatím spíš neorané. Cena za analýzu klíčových slov se u mne pohybuje řádově mezi 4 – 8 000 Kč. Pro klasifikaci frázi využívám Marketing Miner.

Pravidelný měsíční SEO-servis lze škálovat také podle ambicí, rozsahu sortimentu, míry konkurence a Vaší pozice na trhu. Rozsah a cena SEO servisu je tak na dohodě. U většiny zákazníků se cena pohybovala v řádu nižších jednotek tisíc korun měsíčně.

Pro bližší informace o možnostech spolupráce na optimalizaci Vašeho Shoptet eshopu mi neváhejte napsat či zavolat. Rád přijedu k Vám osobně.