Site Overlay

Emailing

Pomohu Vám se strategií i samotným nastavením emailového marketingu pro Váš eshop. Od newsletterů a jejich designu přes automatizované kampaně opuštěných košíků až po akviziční / retenční kampaně či přání k svátku.

Ukázka emailingu v Leadhubu - automatizované kampaně
Automatizované email kampaně v Leadhubu – Sleva na první nákup, Opuštěný košík a Přání k svátku

Generování leadů a akvizice nových zákazníků přes email

Pokud od začátku spuštění eshopu nesbíráte kontakty na potenciální zákazníky, přicházíte o většinu prodejů. Ty se totiž už dnes jen velmi zřídka odehrávají tzv. „na první dobrou„.

Při první návštěvě webu si zákazník prohlédne produkty, možná se něco dozví o Vás. Pak jde typicky na Google podívat se, kdo jste a zda Vám může věřit (ARES, recenze na Heurece / Zboží / Glami TOP / Biano Star apod., možná mrkne váš profil na LinkedIn či Facebook). Pak se podívá, zda ty samé produkty neprodává někdo levněji – třeba na Heurece či Favi. Podívá se kolik máte fanoušků na Instagramu či Facebooku, případně prolítne pár postů a reakce fanoušků. A tak dál …

Na Vás je, dostat z co nejvíce návštěvníků kontakt v podobě emailu a tím z nich vytvořit leady a v budoucnu pak z těchto leadů díky emailingu a remarketingu udělat své zákazníky.

Retence a zvýšení hodnoty zákazníků

Druhou úlohou email marketingu je pak zvýšení hodnoty Vašich stávajících zákazníků díky opakovanému kontaktování formou newsletteru či cílených rozesílek např. s cross-sell aktivitou na filtrovaný segment zákazníků (typicky nabídka nových háčků pro ty rybáře, kteří si pořídili za posledních půl roku nový prut).

Leadhub – superb pro Váš ecommerce emailing

S tím vším Vám mohu pomoci. Osobně doporučuji řešení Leadhub, se kterým mám velmi dobré zkušenosti a také jsem jejich oficiálním partnerem. Navíc pro prvních 500 kontaktů je zcela zdarma (jen vkládá odkaz na svůj web do newsletteru).

Pro vyšší stovky kontaktů stojí nižší stokoruny, pro nižší tisíce kontaktů pak vyšší stokoruny. Prostě akceptovatelná cenová politika šitá na míru jak novému eshopu, tak rostoucímu … a ten velký se spoustou kontaktů v databázi už akceptuje i vysokou cenu, protože mu emailing přináší ohromnou návratnost investice do něj.