Site Overlay

Internetový marketing

Marketing na internetu bývá často označován mnoha odbornými termíny jako je elektronický marketing, eMarketing, digitální marketing nebo online marketing a v principu jde o totéž – propagaci značky a zboží / služeb na internetu.  V dnešní době je internetový marketing pro komerční webové stránky a především pro internetové obchody zcela nepostradatelný. Jeho klíčová úloha spočívá v přivádění relevantní návštěvnosti se zájmem právě o Vaše služby a produkty.

Díky možnostem cílení, značkování návštěvnosti a měřitelnosti kvantity i kvality návštěvnosti včetně provedených konverzí třeba v podobě nákupů je internetový marketing v porovnání s klasickým marketingem mimo internet mnohem efektivnější a žádanější. Finanční návratnost investic do reklamy na internetu je díky pokročilým analytickým nástrojům a možnostem vyhodnocování úspěšnosti kampaní a rychlé reakce na výsledky kampaně ve formě úpravy cílení či změny reklamního prostoru mnohem vyšší než u offline reklamy.

Stačí porovnat třeba televizní reklamu v hlavním vysílacím čase a PPC reklamu ve vyhledávači. TV reklamu sledují sice miliony lidí, ale jen část z nich zajímá Vámi propagovaná služba či produkt, a přitom je cena takové reklamy extrémně vysoká. U kampaně ve vyhledávání Google nebo Seznam investujete do cílené reklamy. Oslovíte jen  ty uživatele, kteří se o Vaše produkty skutečně zajímají a jsou tak pro účely Vaší propagace relevantní. Často jsou navíc tito lidé již ve fázi rozhodování o nákupu. Oproti velkoplošné televizní reklamě platíte jen za proklik takového zájemce (PPC vychází z Pay Per Click – tedy Plať za proklik), přičemž cena prokliku se můžete pohybovat v řádech haléřů nebo několika korun. Pro účely propagace značky je samozřejmé možný i model CPT – platby za tisíc zobrazení.

Nabídka služeb internetového marketingu

Open Mage se věnuje dlouhodobě širokému spektru služeb v oblasti internetového marketingu. Mezi nabízené služby patří:

  • SEO (Optimalizace webů a eshopů pro vyhledávače, budování zpětných odkazů, podpůrné weby ve formě microsites)
  • Webová analytika (analýzy webu a návštěvnosti, zlepšování nákupního procesu a zvyšování konverzního poměru, práce s daty)
  • PPC kampaně (návrh, revize, optimalizace, audit, konzultace a běžná správa kampaní ve Vašich účtech – Google Ads, Sklik)
  • specializace na služby optimalizace pro srovnávače zboží a XML feedů pro zbožové vyhledávače (Heuréka, Zboží.cz, Glami, Favi, Biano a další)
  • PR, budování značky, brand awarness
  • UX (uživatelský zážitek) a CRO (optimalizace konverzního poměru)
  • nástroje internetového marketingu (Google Analytics, Google Trends, Google Alerts, Google Search Console, Google Merchant Center, Yandex Metrica, Microsoft Clarity, Hotjar a další)