Pro ecommerce konzultace a práce v oblasti internetového marketingu, webdesignu a vývoje webových aplikací používám k nacenění projektu hodinovou sazbu. Přijde mi to oboustranně nejvíce transparentní a škálovatelné (nechcete nutně toto, ušetříte tolik a naopak přidáme-li tamto, navýší se rozpočet o tolik). Pro orientační cenu Vašeho projektu využijte prosím poptávkový formulář. Hodinová sazba je jednotná a není závislá na typu nebo objemu práce.
Sazba vychází z mých zkušeností (více než 14 let praxe v oblasti internetového marketingu a programování) a dosaženého knowhow. V rámci hodinové sazby si tak nekupujete jen hodinu rutinní práce, ale hlavně znalosti, zkušenosti, přehled v novinkách a nadhled.
HODINOVÁ SAZBA – 700 Kč / hod.
Splatnost faktur je 14 dní, není-li dohodnuto jinak. Jako neplátce DPH mohu fakturovat práci výhradně daňovým rezidentům ČR a subjektům mimo EU. Nemohu poskytovat služby pro zahraniční firmy z EU – stal bych se plátcem DPH nebo identifikovanou osobou, což nechci.
Nejmenší fakturační úsek je čtvrt hodiny. Není-li dohodnuto jinak, u projektů v rozsahu vyšším jak 1 MD požaduji zálohu v hodnotě poloviny ceny prací na celém projektu dle nabídky.
Výše uvedená hodinová sazba je platná od 1.1.2025.
Orientační ceny pro modelové poptávky
Správa PPC kampaní Sklik / Google Ads od 2 100 Kč
Mohu připravit a spravovat PPC kampaně eshopů v systémech Sklik a Google Ads. Založení kampaní se odvíjí od náročnosti – chytrá kampaň pro Google nákupy vč. integrace Merchant Center, Analytics 4, Search Console a případně i Google My Business vyjde zhruba na 2 100 Kč.
Následná správa pak může měsíčně stát i méně. Pokud se však přidá i brandová kampaň, nějaký remarketing, obsahová inzerce a pár kampaní na klíčové fráze ve vyhledávání Google, už to budou jiné peníze.
Rád připravím detailní cenovou nabídku šitou na míru Vašim potřebám. Ve srovnání s modelem nacenění většiny agentur vychází moje práce výrazně levněji. Detailněji jsou možnosti mé práce na PPC popsány zde.
Komplexní správa výkonnostního marketingu od 4 200 Kč
Zákazníkům spravuji mnohdy celý výkonnostní marketing stojící většinou na Skliku, Google Ads a zbožácích, zejména na Heurece a Zboží. Někdy se podle sortimentu přidá i Glami, Favi nebo Biano. Lze domluvit i další kanály jako affiliate a emailing. Výsledná cena je opět dle rozsahu.
Eshopy od 5 000 do 50 000 Kč
Velmi jednoduchý jednoproduktový eshop postavený na hotovém řešení (pronajímaná platforma Shoptet) bez složité kategorizace, filtrace, hromady funkčnosti a designu na míru může vyjít na 5 až 10 tisíc korun.
Běžný a asi nejčastěji realizovaný rozsah internetového obchodu vč. mnoha specifických funkčností, importem dat z původního technického řešení a s mírně upraveným designem pak většinou u mne stál 25 až 50 000 Kč (výhradně na Shoptetu).
Největší projekty, které jsem realizoval, stály mezi 50 – 100 tisíci Kč podle náročnosti (grafika, funkčnost, varianty plateb a dopravy, variantní produkty, importy dat, propojení na systémy třetích stran apod.).
V současnosti stavím eshopy výhradně a pouze na Shoptetu. Pro Eshop-rychle a ostatní eshopové platformy poskytuji pouze konzultace a marketingové služby.
SEO analýzy od 4 000 Kč
Běžnou analýzu onPage faktorů webu či eshopu zpracuji od 4 do 6 tisíc Kč. Analýza identifikuje nedostatky webu z pohledu indexace a hodnocení webu vyhledávači Google a Seznam (okrajově Bing / Centrum / Yahoo).
Kompletní ecommerce analýza eshopu od 6 000 Kč
Nejčastěji pracuji na komplexních ecommerce analýzách internetových obchodů s cílem zlepšení obchodního výkonu eshopu a to jak z pohledu SEO (které je součástí této analýzy), tak z pohledu důvěryhodnosti, přehlednosti, UX a míry konverzní optimalizace.
Analyzuji pozici eshopu a produktů na trhu, konkurenceschopnost, identifikuji konkurenční výhody, prodejní argumentaci eshopu, copy, obsah a další faktory vedoucí k úspěšnému prodeji na internetu. Ecommerce analýza se zaměřením na eshopy vyjde na 6 až 8 000 Kč.
UX analýza od 4 000 Kč
UX analýza řeší výhradně uživatelskou přívětivost, přístupnost webu, orientaci na webu, schopnost snadno provést základní úkony a identifikuje překážky bránící k dokončení akcí na webu (KPI).
Firemní web s redakčním systémem od 20 000 Kč
Většina typických firemnních webových stránek se základní optimalizací pro vyhledávače (onPage faktory, rychlost načítání stránek, meta informace, kvalita zdrojového kódu, přístupnost apod.) postavených na redakčním systému WordPress vč. zaškolení stojí kolem 20 až 30 000 Kč. Samozřejmostí je plně responzivní design, který se umí přizpůsobit PC, televizi, tabletu i mobilnímu telefonu a zabezpečená komunikace díky HTTPS. Typickým příkladem takového webu může být např. korporátní web EURAMCO.
Web pro živnostníka či dílčí službu od 10 000 Kč
Běžný firemní web prezentující menší firmu nebo živnost se základním SEO, redakčním systémem WordPress a zaškolením může stát mezi 10 až 50 tisíci Kč. Typické ukázky levnějšího webu v ceně kolem 10 tisíc korun mohou být následující reference:
Zahradní centrum Loučná | Kavárna Café Cassis
Microsites a mikrostránky na podporu hlavního webu od 5 000 Kč
I s minimálním rozpočtem jsem schopen navrhnout kvalitní a marketingově úspěšné weby. Jednoduchý web prezentující jednu službu, produktu či úzkoprofilový záměr tak může vyjít na 5 až 10 000 Kč. A to jako statický responzivní web s minimálními náklady (hosting zdarma nebo velmi levný) nebo s možností editace (vč. redakčního systému).
A co dál?
Výše jsou uvedené skutečně jen typické příklady nejčastějších poptávek a možných cen za moji práci. Podle situace se ceny mohou pro daný konkrétní případ lišit i v řádu desítek procent.
Zavolejte mi na 773 565 747 – tak se nejrychleji dozvíte o jakém množství práce a investici se zhruba bavíme. Napište mi co Vás trápí na info@openmage.cz, odpovídám většinou ještě tentýž den.
Můžeme se domluvit na online meetingu / videohovoru či osobním setkání třeba někde u kávy. Těším se na spolupráci.